Het gebruik van anabolen

Het gebruik van anabolen

Tijdens het gebruiken van anabolen is het aan te raden om dit vooral niet te overdrijven en de hoeveelheden normaal te houden. Een te hoge dosering is een te grote schok voor je lichaam, daarnaast wordt alles wat je lichaam niet kan verwerken weer snel afgevoerd. Hierdoor heeft het ook geen zin om te veel in te nemen. fitness manOok kunnen de bijwerkingen op die manier op een te snelle manier naar boven komen.
Daarnaast is het aan te raden om tijdens het anabolen kuurtje niet ineens veel zwaarder te gaan trainen. Op die manier belast je je lichaam onnodig zwaar. Het is het beste om gewoon de trainingen uit te voeren zoals je die voorheen ook deed. Echter zal je wel merken dat je langer door kan gaan en meer kracht over hebt.
Als beginner is het aan te raden om de dosering zeer laag te houden. Ben je al bekend met de werking van anabolen dan kun je gerust een iets hogere dosering nemen.

De nakuur
Nadat je het anabolen kuurtje hebt gevolgd is het aan te raden om een nakuur te beginnen. Dit ligt ook aan hoe zwaar je kuur zelf was, bij een zwaardere kuur is een nakuur absoluut noodzakelijk. Op die manier geef je je lichaam weer het sein om zelf de controle over te nemen. Bij een lichte kuur is een nakuur niet altijd noodzakelijk, echter is het wel aan te raden om je lichaam weer te laten wennen aan een tijd zonder anabolen. Je lichaam past zich hier namelijk op aan. Als er dan van de een op de andere dag geen anabolen meer binnen komen raakt je lichaam van slag. Dit kan je tegen gaan door het volgen van een nakuur.

Daarnaast is het ook aan te raden om niet te snel met het volgende anabolen kuurtje te starten. Het is voor je lichaam het beste om het een aantal maanden goed rust te geven. Zo voorkom je overbelasting en hardnekkige bijwerkingen van de anabolen.

Natuurlijke anabolen supplementen met weinig tot geen bijwerkingen zijn:

Probolan 50
De epihydroxetiolan-17-ester, het belangrijkste ingrediënt van Probolan 50 zorgt voor een testosteron toename tot 400%. Deze natuurlijke anabole pillen zijn door zijn natuurlijke samenstelling 100 %  veilig te gebruiken. De unieke formule zorgt voor een aanzienlijke groei van de spiermassa.

GH Balance
Een GH Balance kuurtje zorgt door zijn formule voor een verhoogt somatropine gehalte waardoor de algehele gezondheid wordt vergroot. Het transporteren van de eiwitsynthese en de aminozuren wordt verhoogd waardoor de regeneratie wordt gestimuleerd van het lichaamsweefsel.

Metadrol
Een Metadrol kuur werkt bij het versnellen van het herstelproces waardoor er vaker zware trainingen gedaan kunnen worden. De spieren worden versterkt en het uithoudingsvermogen wordt vergroot. Een verbeterde prestatie en versnelde vetverbranding dankzij Metadrol.

Post is op 9-2-2017 bijgewerkt door MissMagnum

Share This:

Sport voeding

Sport voeding

Voedingssupplementen sport zijn vooral de eiwitten. Het zijn de bouwstoffen van de spieren. De spieren zullen sneller herstellen en ook sneller opgebouwd worden. Wel zo fijn. Het is dus belangrijk om te weten wat je eet en om de koolhydraatrijke voedingsmiddelen te vervangen voor meer eiwitten. Kies hier voor de complete eiwitten welke alle aminozuren hebben welke je nodig heeft in de juiste verhouding. Eet meer vis, kaas, melk, soya, vlees en ook melk om meer en ook verschillende bronnen van eiwitten te krijgen.workout man

Het is belangrijk om de juiste verhoudingen te gebruiken. Het beste kun je een simpelerekensom doen en je lichaamsgewicht in kilo’s maal 1,2 doen. De uitkomst is in grammen je dagelijkse hoeveelheid eiwitten welke je moet eten. Zo zijn er natuurlijk nog veel meer voedingstips fitness en is het ook mogelijk om in de voedingssupplementen winkel de juiste aanvullende eiwitten aan te schaffen in de vorm van shakes en poeders. Wanneer je veel krachttraining doet dan kan het trouwens nog wel wat meer zijn dan deze eenvoudige berekening.

Voedingsadvies
Eet vooral na het sporten een zeer eiwitrijke maaltijd. Op die manier is het namelijk mogelijk om de spieren goed te laten herstellen. Hierdoor groeien ze ook. Bij het trainen van je spieren in de sportschool is het namelijk zo, dat je eigenlijk de spieren beschadigt om ze bij het herstellen te laten groeien en sterker te laten worden. Een voedingsadvies sport is hierbij van groot belang om de spieren optimaal en ook sterk te laten groeien. Er zijn verschillende sportadviezen. Het kan gaan om een sportadvies fitness, maar ook om een sportadvies voor sporters in het algemeen. Afhankelijk van de sport welke je beoefend zal dus het advies ook verschillend zijn.

Vervolgens kun je de juiste fitness voedingssupplementen gaan aanschaffen en starten met het voedingsschema sport.
Naast de maaltijd na het sporten is het ook belangrijk om een goed en gebalanceerd ontbijt te nemen. Kies ervoor om hier volop en voldoende eiwitten te eten. Je krijgt zo genoeg energie. Eieren zijn een traditioneel ontbijt met veel eiwitten. Het is mogelijk om ze allemaal op de juiste manier te verwerken en om zo het voedingsschema van een sporter te volgen.

Variatie in voeding
Een sportvoedingsadvies zal je vaak snel kunnen helpen om volop variatie aan te kunnen brengen bij het samenstellen van de verschillende ontbijten. Voedingssupplementen kunnen hier natuurlijk ook een onderdeel van zijn of worden. Het is belangrijk om de beste voedingssupplementen te gebruiken en te nemen. Voedingssupplementen krachttraining zijn natuurlijk ideaal om meer spiermassa op te bouwen. De koolhydraatrijke voedingsmiddelen zijn meer geschikt voor de joggers, renners en wielrenners of zwemmers. Bij deze sporten zal extra spiermassa trouwens geen voordeel zijn, maar een belemmering.

Kies er ook voor om meer water te gaan drinken. Alle afvalstoffen kunnen dan namelijk goed afgevoerd worden. Ook is het slim om de gezonde superfoods aan het voedingsschema sport toe te voegen. Ook vettenzijn belangrijk, ondanks de slechte naam welke ze hebben opgebouwd. Ze zorgen namelijk ook voor het transporteren van de juiste voedingsstoffen naar de juiste plek in het lichaam. Hetzelfde geldt voor vitamines. Tenminste als het om de gezonde vetten gaat, missmagnum.

Share This:

Het belang van eiwitten

Het belang van eiwitten

Eiwitten zijn belangrijk voor het verkrijgen van spieren maar hebben daarnaast voor verschillende leeftijds categorieren verschillende belangen zo als bij kinderen. Kinderen hebben per kilo aan lichaam gewicht minder eiwitten nodig dan volwassenen om zo te groeien.

Zwangere vrouwen
De zwangere vrouwen hebben meer eiwitten nodig voor de placenta van hun baby (en ongeboren kind). Vrouwen die borstvoeding geven, ze hebben extra eiwitten nodig om zo borstvoeding te kunnen geven.

Mensen met wonden of bepaalde aandoeningen
Bij specifieke wonden of specifieke aandoeningen is het mogelijk om extra eiwit nodig te hebben. De verwondingen en ook bij serieuze verbrandingen is het nodig om met meer eiwitten het beschadigde weefsel op te kunnen bouwen. Het is ook belangrijk bij aandoeningen welke gepaard gaan met een hogere afbraak van eiwitten of aminozuur verlies.

eiwittenBaby’s
Een baby heeft bijna geen eten nodig in verhouding tot het lichaam gewicht. Het komt vooral omdat ze snel groeien. Een baby, die flesvoeding krijgt heeft 1,8 gram aan eiwitten per kilo aan lichaam gewicht nodig in de eerste maanden. Tussen de drie maanden en de zes maanden heeft een baby 1,4 gram aan eiwitten per kilo lichaam gewicht nodig. Tot elf maanden is dit 1,4 gram aan eiwitten per kilo lichaam gewicht.

Borstvoeding heeft de juiste en voldoende hoeveelheid aan eiwitten om de baby goed te laten groeien. Ook flesvoeding heeft dit. De maximale hoeveelheid voor baby’s tot vijf maanden aan eiwitten ligt op maximaal tien procent van de energiebehoefte. De nieren zijn nog niet voldoende ontwikkeld om meer aan te kunnen. Hierom is het af te raden om een baby tot een jaar koemelk te geven. De baby krijgt dan namelijk teveel eiwitten.

Zeven fabels over gezond eten: geloof ze niet

Een aantal fabels welke we willen ontkrachten!

1. stop met eten na 20 uur
Het is onzin! Je moet kijken naar hoeveel calorieën je moet eten per dag. Je hoeft heus niet tot de volgende ochtend te wachten, omdat je een lege maag hebt en nog honger hebt. Eet alleen wat gezonds! Joghurt of een smoothie met groenten en fruit.

2. Houd de weegschaal goed in de gaten
Laat die weegschaal maar even staan. Je hoeft er niet iedere dag op te gaan staan. Het schaadt je zelfvertrouwen en de weegschaal zal altijd fluctueren. Het is daarom slim om een keer per week op eenzelfde tijdstip je gewicht te checken.

3. doe een kuur met sappen
Het schijnt dat je lichter bent na de kuur. Het komt er echter ook zo weer aan als je weer gaat eten.

4.stop met het eten van vet eten
Frituurvet is zeer slecht. De waarheid! Vetten verwijderen is echter niet goed. Frituurvetten vermijden is goed. Een vette vis is echter heel gezond voor je. Ook de vette vruchten, zoals aubergine en avocado zijn goed voor je. Eet het wel met mate.

5. Pas op: sporten
Teveel sporten zou meer honger veroorzaken. Hierdoor ga je meer eten. Natuurlijk fout! Je moet juist meer eiwitten gaan eten om gezond te blijven. Het is wel belangrijk om niet te gaan snacken met teveel koolhydraten of verkeerde vetten.

6. eet meerdere kleine maaltijden over de hele dag
In plaats van drie normale maaltijden zou je vijf tot zes kleine maaltijden moeten nemen. Niet doen! Je zal vaak minder verzadigd zijn en honger blijven houden. Je gaat dan snacken he.

7. Ga light frisdranken drinken
Uit onderzoek (wetenschappelijk) is gebleken dat je eigenlijk net zoveel calorieën binnenkrijgt bij light frisdrank dan bij normale frisdranken. Het komt doordat je denkt, dat je wel een extra koekje mag nemen of twee.

Laat je niets op de mouw spelden!

Share This:

Wat zijn de beste supplementen voor spiermassa?

Wat zijn de beste supplementen voor spiermassa?

Veel sporters kennen al langer de noodzaak van het gebruiken van supplementen, maar wat zijn nou de beste supplementen voor spiermassa?

De beste supplementen voor spiermassa zorgen er niet alleen voor dat je meer testosteron in je lichaam krijgt, ook zorgen zij voor meer eiwitten en andere bouwstoffen. Het is dan ook van belang om de juiste supplementen te kiezen die je precies helpen bij jouw uitgekozen doel.
supplementen vrouwEr zijn ook een aantal supplementen die er voor zorgen dat je genoeg gezonde vitaminen en mineralen binnen krijgt. Voorbeelden van deze supplementen zijn vitamine d pillen, visolie capsules en zink capsules. Door het innemen van deze supplementen kom je eerder aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Dit bevordert niet alleen het opbouwen van spiermassa, deze supplementen zijn nog meer gericht op het aan de gang houden van je lichaam. Hierdoor kun je tijdens trainingen meer geven, ben je sneller hersteld van de training en kun je weer eerder een nieuwe intensieve training starten.

Boosters
De beste supplementen voor spiermassa zijn de zogenoemde testosteron boosters. Door het innemen van deze boosters stimuleer je je lichaam om meer testosteron aan te maken. Dit is de brandstof bij uitstek om snel spiermassa op te bouwen, harder te kunnen trainen en langer te kunnen trainen. Door het innemen van deze booster verhoog je je prestaties op een drastische manier. Dit geeft zo’n positief effect dat je al snel meer gemotiveerd raakt.

Weight Gainers
De weight gainers behoren ook tot de beste supplementen voor spiermassa opbouw. Deze gainers bevatten vooral veel eiwitten, aminozuren en koolhydraten. Dit maakt dat de gainers een zeer goede aanvulling zijn op je dieet. Ook spreek je al deze ingrediënten aan tijdens en na het sporten. Hierdoor verloopt je herstel soepeler en kun je intensiever trainen.

Vormen
De beste supplementen voor spiermassa komen in verschillende vormen. Er zijn onder andere een aantal supplementen uitsluitend in capsule vorm te verkrijgen. De meeste supplementen daarentegen zijn naast capsules, ook te verkrijgen in poedervorm of zelfs vloeibare vorm. Dit maakt dat er voor iedereen geschikte supplementen te vinden zijn. De poeder en vloeibare vorm gebruik je vrijwel standaard in combinatie water of een andere drank. Je gooit hierbij een bepaalde hoeveelheid van het supplement bij je drank en op die manier krijg je snel en eenvoudig de juiste bouwstoffen binnen waardoor je weer harder kunt trainen. De supplementen in pil vorm zijn van te voren al afgemeten en bezitten altijd de juiste dosering. Echter is niet iedereen in staat om dergelijke grote capsules in één keer door te slikken. Het is niet verstandig om de capsules in kleinere stukken te breken. Hierdoor komen gelijk de werkende stoffen vrij en wordt niet alles even goed opgenomen in je lichaam. Hierdoor mis je effectiviteit van de capsule.

Gebruik
De meeste supplementen kun je voor langere tijd achter elkaar innemen. Het is niet zo dat er chemische producten worden gebruikt, wat wel het geval is bij anabolen. De meeste supplementen bevatten dan ook natuurlijke en gezonde ingrediënten. Dit maakt dat bij het gebruik van de meeste supplementen geen tijd is verbonden. Wel is het zo dat je de dosering op een stabiel niveau moet houden. Daarnaast is het ook niet verstandig om in één keer met een te hoge dosering te beginnen. Het beste is om je lichaam langzaam aan de supplementen te laten wennen. Doordat je de supplementen voor langere tijd kan gebruiken heb je ook op de langere termijn veel meer profijt van de supplementen. Hierdoor bouw je over een langere tijd spiermassa op, wat het effect van de supplementen alleen maar versterkt.

Share This: